Start
Witaj na stronie Szkoły Podstawowej w Podgórzu
Wycieczka do Warszawy

Czas ferii to odpowiedni moment, by wybrać się na całodniową wycieczkę. Tym razem celem naszej podróży była Warszawa. 16 lutego 2017 o godzinie 9.00 rano grupka uczniów ze Szkoły Podstawowej w Podgórzu w wyśmienitych nastrojach wyruszyła do stolicy.

Wycieczka do Płocka

14 lutego 2017 roku  w  drugi dzień ferii zimowych  wszyscy chętni uczniowie naszej szkoły mieli okazję świętować dzień św. Walentego podczas wycieczki do Płocka. Pogoda i humory dopisywały od samego rana. O godzinie 9.00 wyruszyliśmy autokarem do Biblioteki dla dzieci "Chotomek", gdzie były zorganizowane zajęcia edukacyjne pt.: "Wstydziołki, śmiechołki, dąsacze, czyli jak sobie radzić z humorkami".

Sprawozdanie z wycieczki klas 4-6 do Muzeum Mazowieckiego w Płocku 9 lutego 2017

Dnia 9 lutego 2017r. o godzinie 9:00 pod opieką naszych nauczycieli_- pań: Beaty Ostrowskiej, Justyny Kwiatkowskiej, Moniki Górki i pana Marka Szczurowskiego wyruszyliśmy na wycieczkę do Muzeum Mazowieckiego w Płocku.

Zaraz po dotarciu na miejsce wszyscy udaliśmy się do szatni, gdzie każdy mógł zostawić swoją kurtkę i plecak, musieliśmy założyć też specjalne ochraniacze na buty. Następnie nauczyciele zabrali nas na głównym korytarzu, gdzie  rozdzieliliśmy się na 2 grupy i czekaliśmy na przewodników muzeum, którymi okazały się dwie  miłe panie.

PoczytajMy w Szkole Podstawowej w Podgórzu

W ramach realizacji programu CEO „PoczytajMy” członkowie koła czytelniczo- teatralnego ze  Szkoły Podstawowej w Podgórzu przeprowadzili kilka akcji promujących czytelnictwo w szkole. Działania tego typu cieszyły się  dużym zainteresowaniem zarówno uczniów, jak i ich rodziców oraz  nauczycieli. Już w październiku, tuż po przystąpieniu do programu zaplanowaliśmy cykl spotkań czytelniczo - teatralnych i ustaliliśmy harmonogram działań.

Szkolenie - Bezpieczna zima z WOPR Płock

Ferie niestety już za nami! Pogoda dopisała. Najważniejsze jest jednak to, że uczniowie Szkoły Podstawowej w Podgórzu cali i zdrowi powrócili z ferii do szkoły. Być może jest to zasługa  ratownika Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego z Płocka, który tuż przed feriami przeprowadził w szkole  zajęcia edukacyjne na temat zagrożeń związanych z przebywaniem na zamarzniętych zbiornikach wodnych.

«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 9 z 58
Copyright © 2017 Szkoła Podstawowa w Podgórzu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
Joomla themes, business website hosting.